'Spiegeltje, spiegeltje'...

Tijdens de trajecten en lessen die ik op de basisscholen geef, werk ik graag nou samen met de leerkrachten. Vaak ontstaan daar al leuke gesprekken, interessante vragen of boeiende discussies over het hoe en waarom van het werken met kinderen. Soms lukt het om de hulpvragen van een leerkracht, over het eigen inzicht en handelen, al mee te nemen in het traject met de groep. Soms is de hulpvraag te groot of nog niet helder genoeg.

Een eigen coachingstraject behoort dan tot de mogelijkheden. Vanuit de prettige samenwerking, het vertrouwen en wederzijds respect gaan we aan de slag. Kijken waar de blinde vlekken zitten, onderzoeken waar iemand op vastloopt, ervaren waar het anders kan. Ook hier geldt: beetje praten, maar vooral doen. Om en om in het klaslokaal en het speellokaal, waarbij gebruik wordt gemaakt van de kinderen om samen op zoek te gaan naar inzichten, patronen en mogelijke alternatieven.

images-3

No thanks. I don't need a mirror. Why?

I teach kids...

Interesse in het aanbod van Baazus?

Vraag geheel vrijblijvend een offerte op.

Voor aanvullende vragen of meer informatie over de overige mogelijkheden, neem gerust contact op.

Voer a.u.b. uw naam in
Vul alstublieft een bericht in.
Vink de captcha aan om te bevestigen dat je geen robot bent.